Followers

Tuesday, July 26, 2011

Xleh follow lebih drpd 300 blog??

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

Hai semua..pernah xkorang alami benda ni??nak follow tiba2 xboleh..klu nak follow jugak die suruh unfollow dulu mne2 blog..ish..xkan la nak buat mcm 2 kan..pas2,orang duk follow kte ni,xkan la kte xfollow blik..nnt diorg kate ape plak..so,aku dah tau jawapan untuk perkara ni..(untuk yg slalu follow gne button follow n add kt dashboard 2 la,klu mmg dah follow cara ni mgkin xde mslh)

klik untuk besarkan.. :)


Korang pergi kat join this site follower..sign in email korang..n then,follow..xsusah kan..lepas ni,xde alasan kenapa korang xfollow blog aku..hehe..rsenya follow cara ni lagi senang..ok..selamat mencuba..



*doakan aku untuk midterm Bahasa Arab 4 n Usul Fiqh 2 minggu ni..takut..(^_^) spe2 yang dah follow aku n aku xfollow blik..bgtau yerk..tingglkan link anda di sini..ade follower yg aku xleh kesan jejak nye..asif ghiddan..

13 comments:

Bui Junaidi said...

owh,ye ker tak boleh follow lebih 300..rsnya tak kot..belum pernah tjadi lagi dekat bui..*_*

abazilah said...

hye , blogwalking jap .
tolong vote saya dekat http://iownthis87.blogspot.com/2011/07/vote-for-abazilah.html
tq :)

SarahSuhaimi said...

xleh nk follow gne button follow kt atas 2..follow kt join this site 2 bru leh.. (^_^)

Etong said...

goodluck midterm k :)

ku said...

ermmm... bljar di timur tgh, mesir jer... kamu..??

SarahSuhaimi said...

etong : thanks..k..
ku : ambik syariah jgk..tp dlm malaysia je..

NuR 'aQiLaH said...

ek? nmpak nye x byk folo lagi la..hihi

SarahSuhaimi said...

follow sini dlu tau.. :)

ku said...

ermm... mst hebat gak kan.. dlm m'sia pun hebat, xde beza dghn yg luar... pa pun mekasih yer.. hehhe

SarahSuhaimi said...

sama2..beza la..sne lg hebat..nak try apply universiti al-azhar lps diploma nnt..doakn yerk..(^_^)

ku said...

ermm.... silakan yer utk isi borng kemasukan, n satu pesanan. kamu perlu sediakan diri dlm keadan yg btul2 kuat x kira mental atau fizikal jika muhu duk sini... bukan mahu lemahkan kamu, tp sebagai persediaan awl, hehehe... apa pun tahniah ade cita2 mcm niii

SarahSuhaimi said...

(^_^)baru semngt ckt nk blaja ni..hehe

farah hanim said...

yup
btol2..fara pon td xleh..last2 skali tekan je button join this site tu..bole je.hehee