Followers

Tuesday, July 12, 2011

huh!! lega..

selesailah presentation yg dah seminggu membebankan hidup aku..haha..nak cakap 2 sikit je..nak memahamkannye 2 yg susah..patut la aku pening semacam sampai nak pecah kepala..aku pergi terang sampai tahap pelajar ijazah lah..


adoi..manela aku tau..ustaz pon diam je xcakap ape2..dah abis bentang 2,bru lah die cakap..tajuk yang group aku dapat ialah isim syarat..isim yang menggabungkan 2 ayat..lega sangat2..esok plak ade tahriri untuk surah al-hadid..n tasmiq surah al-mujadilah..minggu dpn sibuk dengan midterm..bile la leh tido dengan lenanya..


hurm..esok kls 7.00 pagi di masjid..siap sedia untuk menguap di pagi hari..haha..doakan aku semua..semoga hari esok lebih baik dari hari ini..


2 comments:

cik aisha said...

insyaallah...study rajin2 ye...:)

sarah suhaimi said...

insya Allah.. (^_^)