Followers

Wednesday, June 15, 2011

Malam Aspirasi Permas

hahaha..setelah 4 semester aku menjadi mahasiswa syariah..ni la kali pertama aku pergi ke perjumpaan PERMAS (Persatuan Mahasiswa Syariah)..aku duk tengok orang..ye la..ni la masanya aku nak kenal mahasiswa-mahasiswa syariah semester lain..dsyt x..hehe..pape pon malam aspirasi ni memang best..ustaz2 banyak bagi sokongan dan dorongan..aku akan sokong persatuan ni sampai ke akhir..ustaz2 kuis memang best..yang paling aku suke bile diorang ckp ada dalil..memang salute la..perjumpaan ini diadakan di Auditorium Akademi Islam KUIS..jam 2100 hingga 2300 pada 14 jun 2011..

malam ini 15 jun 2011 aku nak pergi GEMPITA plak..hehe..Gagasan Mahasiswa Islam zon Tengah..yang mewakili  Negeri Perak,Selangor,Putrajaya dan Kuala Lumpur..sape yang dah daftar 2,malam ni kita jumpa k..semua aku nk join..hehe..dlm yuran kn dah byr untuk aktiviti..membazir la klu xaktif kn..(alasan je ni)..k la..lapar..nak makan..lalalalala~ =P


2 comments:

niezam said...

aduyaii..kalo sume pelajr syariah mcm nie..mmg payah la =P

sarah suhaimi said...

haha..kantoi plak ngn exco PERMAS ni..nk wt cm ne..sem2 lps time diorg wt kn kte ade kls..