Followers

Saturday, May 14, 2011

Selasa - Ahad

       Pagi hari aku mendaftar di Kuis..mcm2 jadi..1st tudung aku terbakar..dasyt btul.. Second, nasi lemak yg aku makan kne kt tudung..ish..xtau la sbb ape..aku ingtkn ade benda nk jd..yg paling dirisaukan mstilah result..alhamdulillah..capai target lg..n tiada ape2 yg bruk terjadi..
       Selasa (10/5/2011)..sehari sblm mndftr..aku jmpe kwn2 aku..kteorg lepak2 kt Taman Tasik Kamunting..tmptnye cantik..klu pegi hari2 biase,xde org(mgkin sbb tmpt 2 bru lg)..tp xsunyi sgt sbb sblh 2 ade sekolah..seronok tgk bdk2 2..teringt zaman muda2 dulu..kuang3..nak dipendekkan cite..aku n 3 org rkn yg lain (Fathin,Nadiah n Fatimah).. dah lme xjmpe korang..mcm2 cite..seronok sgt..tiba2 slh sorang drpd kami bgtau dah bertunang..terkejut aku..aku tumpang gembira..xsangka sgt..korang pon dah pndai masak..adoi..insaf aku..nnt aku blaja k..haha..
       Ptg 2 plak..aku gerak ke Kuala Lumpur..adoi..sampai je kt KL..aku wt persiapan diri untuk dftr semester baru..pnt sgt mndftr..dtg pagi, ptg bru selesai..(bnyklah mslhnye,tp xyh la cite)..mlm 2 kakak aku yg sulung dtg ambik aku..ingtkn nk blik n tido trus..rupenye pegi ke Kajang plak n mkn KFC(yg ni aku ske)..pagi esoknye..kami ke 2 3 buah kdai di Petaling Jaya..n then kdai2 di Kuala Lumpur..hah..kt sini la aku bgtau kakak aku,aku nk kawin..hurm..nk tau ape jawapannya..jeng3..diorg bg je..tp 2 la..laki 2 pon xabis blja lg..mcm mne..mak aku pon suh abiskan blaja dlu..knp2..(ok stop psl ni,nnt nangis lg)..
       Pas2 pegi ke rumah abg aku yg ke-3 di Keramat..sakit kaki n tangan..esoknye lg ke Puchong..pas2 Klang..hahaha..dasyt x..bley pngsan klu slalu cm ni..minggu ni minggu yg sibuk..esok,Sabtu (14/5/2011) aku blik ke Kuis..akan aku dobi cadar, selimut, bju, tuala..haha..senang ckt..pnt la nk memberus2 plak..ari ahad nk tido n rht sepuas2 nye..Isnin kn dah start blaja..aku xtau la sbb ape..tp aku excited ckt nk blaja sem ni..hope sampai ke final la mcm  ni..hehe..

*aku ade gambar n cite nk diceritakan..mgkin dlm post yg strusnya..tunggu..huhu..

No comments: